Acte necesare reconstituire sau întocmire ulterioara - Stare civila
Acte Necesare
- 01. Înregistrare Naștere
- 02. Înregistrare Căsătorie
- 03. Înregistrare Divorț
- 04. Înregistrare Deces
- 05. Înregistrare Adopție
- 06. Desfacere Adopție
- 07. Transcriere
- 08. Eliberare documente de stare civilă
- 09. Înregistrare Mențiuni
- 10. Înregistrare Rectificare
- 11. Reconstituire sau întocmire ulterioara
- 12. Schimbare nume familie/prenume - SNCA
- 13. Ortografie traducere limba maternă nume fam/prenume
- 14. Eliberare fotocopii
- 15. Atribuire CNP
- 16. Furnizare date
- 17. Anulare modificare completare
- Toate
null Acte necesare reconstituire sau întocmire ulterioara
RECONSTITUIREA ŞI ÎNTOCMIREA ULTERIOARĂ A ACTELOR DE STARE CIVILĂ
UNDE ȘI CUM SE DEPUNE ȘI SOLUȚIONEAZĂ CEREREA
Cererea se depune personal sau prin împuternicit cu procură specială la serviciul public comunitar local de evidenţã a persoanelor sau la ofiţerul de stare civilã din cadrul primãriei unitãţii administrativ-teritoriale competente sã întocmeascã actul potrivit legii și este însoţitã de documentele doveditoare pe care persoana interesată le deține.
În cazul în care cererea de reconstituire sau de întocmire ulterioarã se depune la un alt S.P.C.L.E.P. sau, dupã caz, altă primărie decât cel/cea competent/ă să întocmească actul de stare civilă, aceasta împreună cu actele doveditoare depuse de solicitant se transmit electronic S.P.C.L.E.P. sau, dupã caz, primăriei competente.
Titularii sau reprezentanții legali care se autentifică cu certificat calificat sau au creat un cont de identificare pot utiliza serviciile electronice pentru depunerea cererii, personal, la S.P.C.L.E.P./primăria competentă să înregistreze actul de satre civilă, accesând linkul: