Acte necesare înregistrare rectificare - Stare civila
Acte Necesare
- 01. Înregistrare Naștere
- 02. Înregistrare Căsătorie
- 03. Înregistrare Divorț
- 04. Înregistrare Deces
- 05. Înregistrare Adopție
- 06. Desfacere Adopție
- 07. Transcriere
- 08. Eliberare documente de stare civilă
- 09. Înregistrare Mențiuni
- 10. Înregistrare Rectificare
- 11. Reconstituire sau întocmire ulterioara
- 12. Schimbare nume familie/prenume - SNCA
- 13. Ortografie traducere limba maternă nume fam/prenume
- 14. Eliberare fotocopii
- 15. Atribuire CNP
- 16. Furnizare date
- 17. Anulare modificare completare
- Toate
null Acte necesare înregistrare rectificare
RECTIFICAREA ACTELOR DE STARE CIVILĂ ŞI A MENŢIUNILOR ÎNSCRISE PE MARGINEA ACESTORA
Cererea de rectificare a actelor de stare civilã şi a menţiunilor asociate acestora, se depune la oricare S.P.C.L.E.P. sau, dupã caz, la oricare primãrie din cadrul unitãţii administrativ-teritoriale și se soluționează de către ofițerul de stare civilă din cadrul S.P.C.L.E.P. sau, dupã caz, primãriei unitãţii administrativ-teritorialeunde aceste servicii nu au fost constituite care are în pãstrare actul de stare civilã, în baza următoarelor documente:
-actul de identitate al solicitantului;
- alte actele doveditoare depuse în susținerea cererii.
Titularii sau reprezentanții legali, respectiv persoanele îndreptățite în cazul rectificării actului de deces, care se autentifică cu certificat calificat sau au creat un cont de identificare pot utiliza serviciile electronice pentru depunerea cererii, personal, la S.P.C.L.E.P./primăria care a înregistrat actul pe marginea căruia se va înscrie mențiune de rectificare, accesând linkul: